Comunicate de presa |
My Soft |
Prezentare |
Produse |
Servicii |
Clienti |
Noutati |
Descarcare |
Contact |
Copyright MySoft S.R.L. 2000 - 2016 |
MySoft ofera aplicatii care permit obtinerea Declaratiei 394
BUCURESTI, 14 iunie 2007Incepand cu data de 1 ianuarie 2007, persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA in Romania conform art. 153 din Codul fiscal sunt obligate sa declare toate livrarile de bunuri, prestarile de servicii si achizitiile de bunuri si servicii realizate, pe teritoriul Romaniei, catre/de la alte persoane impozabile inregistrate in scopuri de TVA in Romania. Ordinul nr. 702 din 14.05.2007 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 376 din 04.06.2007 reglementeaza modul de intocmire si completare pentru formularul (394) Declaratie informationala privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national.
Firma MySoft S.R.L., furnizor de produse si servicii informatice in domeniul economic, Partener Microsoft certificat in realizarea de produse software, (ISV/Software Solutions Competency) anunta ca actualizarile necesare adaptarii programelor sale de gestiune si evidenta financiar-contabila pentru a permite intocmirea in format electronic a Declaratiei 394 se vor face în baza contractului existent de asistenta tehnica, fara costuri suplimentare. Noile versiuni vor fi disponibile la data de 01.07.2007.
MySoft le ofera clientilor sai posibilitatea de a incheia un contract anual de asistenta tehnica pentru toate produsele sale: MyGest, program de gestiune comercială; MyConta, program de contabilitate generala; MyGestTM, program de facturare pentru turism, back+office pentru AMADEUS si WORLDSPAN; MyGestCV, program de facturare pentru comisionari vamali; MyImo, program de evidenta a imobilizarilor si obiectelor de inventar si calcul amortizari pentru societați comerciale; MySal, program de evidenta salariati si calcul drepturi si obligatii salariale. Valoarea contractului depinde de numarul de licente achizitionate si de numarul de produse MySoft integrate.
Contractul de asistenta tehnica include soluționarea aspectelor legate de modificarile legislative, problemelor ce pot aparea in exploatarea programelor, inclusiv cele legate de bazele de date, precum și imbunatatirile care se aduc permanent aplicației prin opțiuni noi sau îmbunatațiri funcționale.
Mai mult, în primele 2 luni de la achizitie, asistenta tehnica pentru instalare si implementare se acorda gratuit.
Costurile de achiziție ale aplicațiilor MySoft și ale contractelor de asistență aferente sunt disponibile la adresa http://www.mysoft.ro/index_files/MySoft_Preturi.htm.
Clientii MySoft nu trebuie sa isi faca griji cu privire la rezolvarea problemelor legate de declararea livrarilor si achizitiilor efectuate pe teritoriul national in format electronic din punctul de vedere al software-ului folosit. Daca pe parcursul unui semestru s-au introdus informatii corecte in baza de date a aplicatiei MySoft, despre clienti si furnizori, (nume, cod fiscal), obtinerea Declaratiei 394 dureaza mai putin de un minut.
Persoană de contact: Gabriela Aronovici gabriela@mysoft.ro Tel.: 021.310.22.61 sau 021.310.22.64 |