Text Box: Prezentare
Text Box: Produse
Fundal2Text Box: Descarcare
Fundal3Text Box: Servicii
Fundal4Text Box: Oferta de pret
Fundal5Text Box: Clienti
Fundal6Text Box: Noutati
Fundal7Text Box: Contact
Fundal8

Comunicate de presa

My Soft

Text Box:  Informatica de gestiune pentru IMM-uri
MySoftCD

Prezentare

Produse

Servicii

Clienti

Noutati

Descarcare

Contact

Copyright MySoft S.R.L. 2000  - 2016

Costuri zero pentru trecerea la leul greu pentru clienții MySoft

 

BUCUREȘTI, 01.03.2005 – Firma MySoft S.R.L., furnizor de produse și servicii informatice în domeniul economic, Partener Microsoft certificat in realizarea de produse software, (ISV/Software Solutions Competency) anunță că actualizările necesare adaptării programelor sale de gestiune și evidență financiar-contabilă la trecerea la noua monedă național㠖 RON – se vor face în baza contractului existent de asistență tehnică, fără costuri suplimentare.

 

Pentru a veni în sprijinul celor care doresc să achiziționeze programe de gestiune economică pănă la 1 iunie 2005, MySoft  le va acorda acestora gratuit, versiuni care vor rezolva problemele impuse de denominare  începănd cu data de 1iulie 2005.

 

MySoft le oferă clienților săi posibilitatea de a încheia un contract anual de asistență tehnică pentru toate produsele sale: MyGest, program de gestiune comercială; MyConta, program de contabilitate generală; MyGestTM, program de facturare pentru turism, back+office pentru AMADEUS; MyGestCV, program de facturare pentru comisionari vamali; MyConta-M, program de contabilitate pentru microîntreprinderi; DVPE/DIV, program de editare și tipărire a dispozițiilor de plată valutare externe și a dispozițiilor de încasare valutară; MyImo, program de evidență a imobilizărilor și obiectelor de inventar și calcul amortizări pentru societăți comerciale. Valoarea contractului depinde de numărul de licențe achiziționate și de numărul de produse MySoft integrate.

 

Contractul de asistență tehnică include soluționarea aspectelor legate de modificările legislative, problemelor ce pot apărea în exploatarea programelor, inclusiv cele legate de bazele de date, precum și îmbunătățirile care se aduc permanent aplicației prin opțiuni noi sau îmbunătățiri funcționale.

 

Mai mult, în primele 2 luni de la achiziție, asistența tehnică pentru instalare și implementare  se acordă gratuit.

 

Costurile de achiziție ale aplicațiilor MySoft și ale contractelor de asistență aferente sunt disponibile la adresa http://www.mysoft.ro/index_files/MySoft_Preturi.htm.

“Clienții noștri nu trebuie să își facă griji cu privire la rezolvarea problemei trecerii la noua monedă națională din punctul de vedere al software-ului folosit”, spune Vlad Melinte, director general al firmei MySoft. “În evaluarea costurilor denominării, ei vor trebui să ia în calcul doar costurile indirecte, cum ar fi: casele de marcat, dispozitivele de numărat bani, schimbarea conturilor bancare, schimbarea facturilor fiscale,  modificarea costurilor furnizorilor, pregătirea personalului etc.”.

 

Persoană de contact:

Gabriela Aronovici                                                                                     Mihaela Cârstea

E-mail: gabriela@mysoft.ro                                                                    E-mail: office@imageforum.ro

Tel.: 021.310.22.61 sau  021.310.22.64                                             Tel.: 021.330.25.64