Comunicate de presa |
My Soft |
Prezentare |
Produse |
Servicii |
Clienti |
Noutati |
Descarcare |
Contact |
Copyright MySoft S.R.L. 2000 - 2016 |
Trecerea la noua cota TVA, fara costuri suplimentare
BUCUREȘTI, 29.06.2010 Firma MySoft S.R.L., furnizor de produse și servicii informatice în domeniul economic, Partener Microsoft certificat in realizarea de produse software, (ISV/Software Solutions Competency) anunță că actualizările necesare adaptării programelor sale de gestiune și evidență financiar-contabilă la trecerea la noua cota TVA se vor face în baza contractului existent de asistență tehnică, fără costuri suplimentare.
MySoft le oferă clienților săi posibilitatea de a încheia un contract anual de asistență tehnică pentru toate produsele sale: MyGest, program de gestiune comercială; MyConta, program de contabilitate generală; MyGestTM, program de facturare pentru turism, back+office pentru AMADEUS; MyImo, program de evidență a imobilizărilor și obiectelor de inventar și calcul amortizări pentru societăți comerciale. Valoarea contractului depinde de numărul de licențe achiziționate și de numărul de produse MySoft integrate.
Contractul de asistență tehnică include soluționarea aspectelor legate de modificările legislative, problemelor ce pot apărea în exploatarea programelor, inclusiv cele legate de bazele de date, precum și îmbunătățirile care se aduc permanent aplicației prin opțiuni noi sau îmbunătățiri funcționale.
Mai mult, în primele 2 luni de la achiziție, asistența tehnică pentru instalare și implementare se acordă gratuit.
Costurile de achiziție ale aplicațiilor MySoft și ale contractelor de asistență aferente sunt disponibile la adresa Oferta de pret.
Clienții noștri nu trebuie să își facă griji cu privire la rezolvarea problemei trecerii la noua cota de TVA din punctul de vedere al software-ului folosit, spune Vlad Melinte, director general al firmei MySoft.
Persoană de contact: Gabriela Aronovici E-mail: gabriela@mysoft.ro Tel.: 021.310.22.61 sau 021.310.22.64 |